Manager ds. exportu i ekspansji

Zapisz się na kurs

Manager ds. exportu i ekspansji

Ekspansja bez granic! Nowoczesny kurs dla liderów globalnego biznesu.

Czas trwania: 9 tygodni (10 sesji online po 90 min.)


Start: 5 maja 2025 r.
Kurs online
Certyfikat

    Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 3 dni, w celu potwierdzenia rezerwacji i realizacji kwestii formalnych.
    Czas trwania: 9 tygodni (10 sesji online po 90 min.)


    Start: 5 maja 2025 r.
    Kurs online

    NOWOŚĆ !

    Kurs „Manager ds. eksportu i ekspansji”
    Zdobądź praktyczne umiejętności od ekspertów i naucz się skutecznie wprowadzać firmy na rynki zagraniczne.
    Kurs prowadzony przez praktyków biznesu z J.Dauman Poland – partnera polskich przedsiębiorstw w obszarze ekspansji międzynarodowej. Kurs skierowany do kadry managerskiej.
    section_1
    section2

    Kurs skierowany jest do:

    Kadry managerskiej średniego szczebla odpowiedzialnej za rozwój biznesu.
    Właścicieli MŚP planujących ekspansję zagraniczną.
    Specjalistów ds. eksportu i handlu zagranicznego.
    Profesjonalistów / kadry managerskiej planujących przebranżowienie.

    Korzyści dla uczestnika:

    Zrozumiesz, dlaczego ekspansja może zwiększyć wartość Twojej firmy i jakie niesie ryzyko.
    Będziesz w stanie analizować rynek i konkurencję, co pomoże uniknąć błędów.
    Nauczysz się budować skuteczną strategię wejścia na nowy rynek.
    Zyskasz umiejętność tworzenia kompleksowej strategii ekspansji dostosowanej do firmy.
    Opanujesz techniki networkingu i skutecznej komunikacji biznesowej na rynkach zagranicznych.
    Poznasz sposoby finansowania ekspansji i unikania błędów budżetowych.
    Dowiesz się, jak budować skuteczne zespoły i zarządzać ludźmi na rynkach międzynarodowych.
    Dowiesz się, jakie czynniki przyczyniają się do sukcesu i porażek na rynkach zagranicznych.
    Zrozumiesz, jak skutecznie wdrażać strategię marketingową i sprzedażową na nowym rynku.
    Zdobędziesz kompleksowy plan ekspansji, który możesz wdrożyć w swojej firmie.

    Tematyka 10 modułów

    Lp Temat
    1 Wstęp do ekspansji międzynarodowej: korzyści i trendy.
    2 Strategia ekspansji jako część strategii firmy. Co uwzględnić przy budowie strategii wejścia na rynki zagraniczne?
    3 Jak przygotować plan wejścia na rynek? Zajęcia praktyczne nr 1 – opracowanie planu Go To Market (GTM).
    4 Jak przygotować plan wejścia na rynek? Zajęcia praktyczne nr 2 – opracowanie planu Go To Market (GTM).
    5 Jak budować zespół i zarządzać zasobami ludzkimi na rynkach zagranicznych?
    6 Jak zarządzać finansami i ryzykami w ekspansji międzynarodowej?
    7 Jak przeprowadzić analizę rynku, przygotować plan marketingowy i wykorzystać narzędzia cyfrowe?
    8 Jak zdobywać i budować relacje z klientami i partnerami na rynku zagranicznym?
    9 Studia przypadków z pierwszej ręki - prowadzone przez Managera ds. Ekspansji.
    10 Praca nad wybranym kazusem lub prezentacja wybranego planu GTM (do wyboru).
    Od ponad 25 lat związany z Londynem, doświadczony biegły księgowy i doradca biznesowy. Posiada szeroką ekspertyzę w obszarze finansów oraz strategii rozwoju przedsiębiorstw, zdobywaną na rynkach brytyjskich i międzynarodowych. Specjalizuje się w doradztwie dla firm planujących ekspansję zagraniczną, oferując kompleksowe wsparcie w zakresie finansów i optymalizacji operacyjnej.
    Absolwent Politechniki Krakowskiej oraz Oxford Brookes University, gdzie uzyskał dyplom z księgowości stosowanej. Od 2007 roku pełnoprawny członek brytyjskiego Stowarzyszenia Biegłych Księgowych (ACCA). Pasjonat inwestycji w nieruchomości, rozwoju strategii biznesowych na rynkach międzynarodowych oraz nowych technologii i ich zastosowaniu w biznesie.
    Współtwórca Kursu „Manager d.s. Eksportu i Ekspansji” oraz Warsztatu Go To Market (GTM). Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu i rozwoju firm oraz zespołów na arenie międzynarodowej. Mentor i wykładowca akademicki specjalizujący się w strategii zarządzania, organizacjach projektowych i budowaniu efektywnych zespołów. Znawca najnowszych trendów w zarządzaniu, z pasją do dzielenia się wiedzą i wspierania rozwoju innych. Zdobyte doświadczenie w pracy w różnorodnych kulturach i sektorach pozwala na elastyczne i unikalne podejście do wyzwań biznesowych.
    Przeszkolił setki osób w ramach swojej pracy w globalnych korporacjach, takich jak Vodafone i Hewlett-Packard, oraz w polskich firmach i organizacjach, takich jak Leader100, Towarzystwa Biznesowe oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Certyfikowany Project Manager (PMP) oraz członek Project Management Institute (PMI). Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta London Development Agency w ramach programu Leadership & Management Training.
    Manager, przedsiębiorca i wykładowca akademicki, specjalizujący się w komercjalizacji, zarządzaniu strategicznym oraz komunikacji. Jest współtwórcą pierwszej globalnej metodyki komercjalizacji, dzięki której wdraża innowacyjne projekty biznesowe w sektorach takich jak handel, technologia, media, reklama i energetyka. Specjalizuje się w komercjalizacji nowych produktów i usług oraz projektach inwestycyjnych i zarządzaniu zmianą, skutecznie wspierając firmy w kryzysie lub procesie adaptacji i wzrostu.
    Posiada niemal 20-letnie doświadczenie w mediach jako dziennikarz telewizyjny i producent, co daje mu wyjątkową perspektywę na zarządzanie oraz procesy marketingowe i społeczne. Obecnie, w ramach działalności w J.Dauman Group w Londynie, koncentruje się na wprowadzaniu polskich firm na rynek brytyjski. Wspiera strategicznie, opracowuje modele biznesowe oraz przeprowadza dogłębne analizy rynkowe. Celem jest pomoc polskim przedsiębiorstwom w dostosowaniu się do specyfiki rynku brytyjskiego, co umożliwia im osiągnięcie sukcesu i rozwój na arenie międzynarodowej.
    Praktyk w ekspansji i rozwoju firm na rynkach zagranicznych, CEO w spółkach w Shanghaiu, Bangkoku, Jakarcie oraz w Londynie. Posiada 25 letnie doświadczenie łącząc warsztat wyniesiony z pracy w czołowych firmach doradczych EY oraz Capgemini, z pracą bezpośrednio z polskimi właścicielami, których aspiracją jest rozwój firm na rynkach zagranicznych.
    Realizował wiele projektów udanej ekspansji rynkowej, dla różnych branż. Doświadczony strateg i marketer. Przekuwa wizję organizacji w strategię i wdraża ją. To zaangażowany lider i skuteczny manager budujący zespoły na rynkach o dużej różnorodności kulturowej. Absolwent finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i stypendysta Pensylwania Partnership Abroad (USA).

    Uczestnictwo

    Koszt: 3550 PLN netto*

    *Prezent dla uczestników, którzy zapiszą się na kurs do 31 marca 2025.

    Dlaczego szkolenia z J.Dauman Poland?

    Jesteśmy częścią międzynarodowego hubu biznesowego - J.Dauman Poland jest polskim przedstawicielem biznesowym brytyjskiego J.Dauman Group, specjalizującego się we wspieraniu firm w ekspansji na rynki zagraniczne.
    76 lat doświadczenia - od 1948 roku Grupa J.Dauman pomaga przedsiębiorcom w osiągnięciu sukcesu na rynku brytyjskim.
    Unikatowa wiedza - na co dzień współpracujemy z rynkiem UK i polskim. Kompleksowo doradzamy firmom w aspektach biznesowych, prawnych, podatkowych, celnych czy marketingowych. Posiadamy aktualną praktyczną wiedzę i doświadczenie.
    Znamy mentalność Brytyjczyków - dobrze wiemy, że to jeden z najważniejszych elementów w ekspansji na rynek UK, który jest bardzo często pomijany w budowaniu strategii wejścia na rynek brytyjski.
    Komunikujemy w prosty sposób– mówimy prosto, rzeczowo i na przykładach. Pokażemy Ci case study, dzięki którym obniżysz ryzyko wejścia na nowy rynek.
    Sieć kontaktów biznesowych w Wielkiej Brytanii budowana od 1948 roku – wiemy jak i z kim połączyć Twoją firmę, aby skutecznie przeprowadzić proces jej internacjonalizacji.

    Zapisz się na kurs

    Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 3 dni,
    w celu potwierdzenia rezerwacji i realizacji kwestii formalnych.