Manager ds. exportu i ekspansji
Czas trwania: 9 tygodni (10 sesji online po 90 min.)
Start: 5 maja 2025 r.
Kurs online
Start: 5 maja 2025 r.
Kurs online
NOWOŚĆ !
Kurs „Manager ds. eksportu i ekspansji”
Zdobądź praktyczne umiejętności od ekspertów i naucz się skutecznie wprowadzać firmy na rynki zagraniczne.
Zdobądź praktyczne umiejętności od ekspertów i naucz się skutecznie wprowadzać firmy na rynki zagraniczne.
Kurs prowadzony przez praktyków biznesu z J.Dauman Poland – partnera polskich przedsiębiorstw w obszarze ekspansji międzynarodowej. Kurs skierowany do kadry managerskiej.


Kurs skierowany jest do:
Kadry managerskiej średniego szczebla odpowiedzialnej za rozwój biznesu.
Właścicieli MŚP planujących ekspansję zagraniczną.
Specjalistów ds. eksportu i handlu zagranicznego.
Profesjonalistów / kadry managerskiej planujących przebranżowienie.
Korzyści dla uczestnika:
Zrozumiesz, dlaczego ekspansja może zwiększyć wartość Twojej firmy i jakie niesie ryzyko.
Będziesz w stanie analizować rynek i konkurencję, co pomoże uniknąć błędów.
Nauczysz się budować skuteczną strategię wejścia na nowy rynek.
Zyskasz umiejętność tworzenia kompleksowej strategii ekspansji dostosowanej do firmy.
Opanujesz techniki networkingu i skutecznej komunikacji biznesowej na rynkach zagranicznych.
Poznasz sposoby finansowania ekspansji i unikania błędów budżetowych.
Dowiesz się, jak budować skuteczne zespoły i zarządzać ludźmi na rynkach międzynarodowych.
Dowiesz się, jakie czynniki przyczyniają się do sukcesu i porażek na rynkach zagranicznych.
Zrozumiesz, jak skutecznie wdrażać strategię marketingową i sprzedażową na nowym rynku.
Zdobędziesz kompleksowy plan ekspansji, który możesz wdrożyć w swojej firmie.
Tematyka 10 modułów
Lp | Temat |
---|---|
1 | Wstęp do ekspansji międzynarodowej: korzyści i trendy. |
2 | Strategia ekspansji jako część strategii firmy. Co uwzględnić przy budowie strategii wejścia na rynki zagraniczne? |
3 | Jak przygotować plan wejścia na rynek? Zajęcia praktyczne nr 1 – opracowanie planu Go To Market (GTM). |
4 | Jak przygotować plan wejścia na rynek? Zajęcia praktyczne nr 2 – opracowanie planu Go To Market (GTM). |
5 | Jak budować zespół i zarządzać zasobami ludzkimi na rynkach zagranicznych? |
6 | Jak zarządzać finansami i ryzykami w ekspansji międzynarodowej? |
7 | Jak przeprowadzić analizę rynku, przygotować plan marketingowy i wykorzystać narzędzia cyfrowe? |
8 | Jak zdobywać i budować relacje z klientami i partnerami na rynku zagranicznym? |
9 | Studia przypadków z pierwszej ręki - prowadzone przez Managera ds. Ekspansji. |
10 | Praca nad wybranym kazusem lub prezentacja wybranego planu GTM (do wyboru). |
Od ponad 25 lat związany z Londynem, doświadczony biegły księgowy i doradca biznesowy. Posiada szeroką ekspertyzę w obszarze finansów oraz strategii rozwoju przedsiębiorstw, zdobywaną na rynkach brytyjskich i międzynarodowych. Specjalizuje się w doradztwie dla firm planujących ekspansję zagraniczną, oferując kompleksowe wsparcie w zakresie finansów i optymalizacji operacyjnej.
Absolwent Politechniki Krakowskiej oraz Oxford Brookes University, gdzie uzyskał dyplom z księgowości stosowanej. Od 2007 roku pełnoprawny członek brytyjskiego Stowarzyszenia Biegłych Księgowych (ACCA). Pasjonat inwestycji w nieruchomości, rozwoju strategii biznesowych na rynkach międzynarodowych oraz nowych technologii i ich zastosowaniu w biznesie.
Współtwórca Kursu „Manager d.s. Eksportu i Ekspansji” oraz Warsztatu Go To Market (GTM). Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu i rozwoju firm oraz zespołów na arenie międzynarodowej. Mentor i wykładowca akademicki specjalizujący się w strategii zarządzania, organizacjach projektowych i budowaniu efektywnych zespołów. Znawca najnowszych trendów w zarządzaniu, z pasją do dzielenia się wiedzą i wspierania rozwoju innych. Zdobyte doświadczenie w pracy w różnorodnych kulturach i sektorach pozwala na elastyczne i unikalne podejście do wyzwań biznesowych.
Przeszkolił setki osób w ramach swojej pracy w globalnych korporacjach, takich jak Vodafone i Hewlett-Packard, oraz w polskich firmach i organizacjach, takich jak Leader100, Towarzystwa Biznesowe oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Certyfikowany Project Manager (PMP) oraz członek Project Management Institute (PMI). Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta London Development Agency w ramach programu Leadership & Management Training.
Manager, przedsiębiorca i wykładowca akademicki, specjalizujący się w komercjalizacji, zarządzaniu strategicznym oraz komunikacji. Jest współtwórcą pierwszej globalnej metodyki komercjalizacji, dzięki której wdraża innowacyjne projekty biznesowe w sektorach takich jak handel, technologia, media, reklama i energetyka. Specjalizuje się w komercjalizacji nowych produktów i usług oraz projektach inwestycyjnych i zarządzaniu zmianą, skutecznie wspierając firmy w kryzysie lub procesie adaptacji i wzrostu.
Posiada niemal 20-letnie doświadczenie w mediach jako dziennikarz telewizyjny i producent, co daje mu wyjątkową perspektywę na zarządzanie oraz procesy marketingowe i społeczne. Obecnie, w ramach działalności w J.Dauman Group w Londynie, koncentruje się na wprowadzaniu polskich firm na rynek brytyjski. Wspiera strategicznie, opracowuje modele biznesowe oraz przeprowadza dogłębne analizy rynkowe. Celem jest pomoc polskim przedsiębiorstwom w dostosowaniu się do specyfiki rynku brytyjskiego, co umożliwia im osiągnięcie sukcesu i rozwój na arenie międzynarodowej.
Praktyk w ekspansji i rozwoju firm na rynkach zagranicznych, CEO w spółkach w Shanghaiu, Bangkoku, Jakarcie oraz w Londynie. Posiada 25 letnie doświadczenie łącząc warsztat wyniesiony z pracy w czołowych firmach doradczych EY oraz Capgemini, z pracą bezpośrednio z polskimi właścicielami, których aspiracją jest rozwój firm na rynkach zagranicznych.
Realizował wiele projektów udanej ekspansji rynkowej, dla różnych branż. Doświadczony strateg i marketer. Przekuwa wizję organizacji w strategię i wdraża ją. To zaangażowany lider i skuteczny manager budujący zespoły na rynkach o dużej różnorodności kulturowej. Absolwent finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i stypendysta Pensylwania Partnership Abroad (USA).
Uczestnictwo
Koszt: 3550 PLN netto*
*Prezent dla uczestników, którzy zapiszą się na kurs do 31 marca 2025.
Dlaczego szkolenia z J.Dauman Poland?
Jesteśmy częścią międzynarodowego hubu biznesowego - J.Dauman Poland jest polskim przedstawicielem biznesowym brytyjskiego J.Dauman Group, specjalizującego się we wspieraniu firm w ekspansji na rynki zagraniczne.
76 lat doświadczenia - od 1948 roku Grupa J.Dauman pomaga przedsiębiorcom w osiągnięciu sukcesu na rynku brytyjskim.
Unikatowa wiedza - na co dzień współpracujemy z rynkiem UK i polskim. Kompleksowo doradzamy firmom w aspektach biznesowych, prawnych, podatkowych, celnych czy marketingowych. Posiadamy aktualną praktyczną wiedzę i doświadczenie.
Znamy mentalność Brytyjczyków - dobrze wiemy, że to jeden z najważniejszych elementów w ekspansji na rynek UK, który jest bardzo często pomijany w budowaniu strategii wejścia na rynek brytyjski.
Komunikujemy w prosty sposób– mówimy prosto, rzeczowo i na przykładach. Pokażemy Ci case study, dzięki którym obniżysz ryzyko wejścia na nowy rynek.
Sieć kontaktów biznesowych w Wielkiej Brytanii budowana od 1948 roku – wiemy jak i z kim połączyć Twoją firmę, aby skutecznie przeprowadzić proces jej internacjonalizacji.
Zapisz się na kurs
Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 3 dni,
w celu potwierdzenia rezerwacji i realizacji kwestii formalnych.
w celu potwierdzenia rezerwacji i realizacji kwestii formalnych.